Bierdrinkers zijn gewoontemensen. Zo lijkt het tenminste, stellen de Nederlandse Brouwers. Maar achter de cijfers is een grote verandering gaande.
Recent onderzoek laat zien: supermarkten doen niet genoeg om klanten te wijzen op gezond leven. Dit is wat Marcel Huizing (Dirk) daar aan doet.
Dat Coca-Cola 'grootste plastic vervuiler' wordt genoemd: leuk is anders. Maar ceo Jaap Wassink heeft geleerd: naar kritiek moet je juíst luisteren.
Ja dus, volgens de stichting Keurmerk Touringcar bedrijf. Want mission accomplished: het busvervoer is veilig. Maar hoe moet dat zonder SKTB?
Geen reclamefolder in de bus staat gelijk aan het klimaat redden. Dat dénkt de lokale politiek. Waarom dit een hardnekkig misverstand is.
Prijsvechter Eyelove kon dankzij een reclamespot op tv flink opschalen. Dus de STER afschaffen? No way! 'Wat een onzalig idee.'
E-nummers: eng! Maar als zelfs zuurstof een E-nummer heeft, zou 't dan echt zo gevaarlijk zijn? 'Afschaffen is pas slecht voor de consument.'
Stoppen met roken, matiger drinken en gezonder eten: maar hoe dan? Paul Blokhuis gelóóft in het Preventieakkoord en dit is waarom.
Laat dat biertje voortaan maar staan. Nederland moet gezonder worden, vindt dit kabinet. 3 goede én 3 slechte punten uit 't Preventieakkoord.